top of page
  • תמונת הסופר/תלינדה אלר-שיין

קורות חיים - מהיום כותבים נכון - טיפ מס' 10


והיום שוב נחזור לעיצוב הקובץ. עד כמה עיצוב הקובץ הוא באמת חשוב? האם באמת צריך להשקיע בעיצוב? האם העיצוב יותר חשוב מהתוכן?


כמובן, שהעיצוב אינו חשוב יותר מהתוכן, אבל בשום פנים ואופן אין להקטין את תרומתו לרושם הכללי על המועמד. הפן העיצובי הוא חשוב מאוד ובהחלט משפיע על הבודק האנושי שעובר על קורות חיים שלכם, גם אם זה קורה באופן לא מודע.


בעבר כבר הדגשנו תשומת הלב למספר הנושאים הקשורים לעיצוב הכללי הקובץ, דיברנו על הפורמט הרצוי, על האורך המתאים לקובץ קורות חיים, על איות ודקדוק. אתם יכולים אף למצוא מידע על תוכנות וכלים מקוונים חינמיים שבעזרתם ניתן ליצור קובץ קורות חיים. אבל אם אתם כותבים לבד חשוב גם לחשוב על הגופן שבו אתם משתמשים לצורך הכתיבה.

המלצה שלנו – גופן קלאסי בגודל 11 בצבע שחור מסוג Ariel, Calibri, Times New Roman, David

חשוב מאוד באיזה גופן אתם משתמשים לצורך כתיבת קורות חיים. אין כאן מקום ליצירתיות יתר, אלא אם כן, מדובר בתפקיד שדורש הפגנת יצירתיות. המלצה שלנו – גופן קלאסי בגודל 11, לא גדול מידי ולא קטן מידי, צבע שחור. לבחירתכם מספר גופנים הבסיסיים ביותר אשר יתאימו הן לקורות חיים בשפה העברית Ariel, Calibri, Times New Roman, David. לכתיבת קורות חיים בשפה האנגלית ניתן להשתמש בגופנים מסוג: Garamond, Georgia, Calibri, Helvetica, Cambria


ההמלצה שלנו מבוססת על הרעיון שככל שאתם משתמשים בגופן בסיסי יותר, שרוב האנשים רגילים אליו הוא לא יסיט את תשומת ליבו של הבודק מהתוכן ויאפשר קריאה נעימה יותר.


רוצים עזרה בכתיבת קורות חיים? פנו אלינו ונשמח לעזור. השירות בתשלום

15 צפיות0 תגובות
bottom of page