top of page
  • תמונת הסופר/תלינדה אלר-שיין

תבניות ליצירת קורות חיים אונליין ובחינם


התחלתם לחפש עבודה, והדבר הראשון שמבקשים מכם הוא קורות חיים. כמה פעמים פניתם לחבר/ה בבקשה לעזור ולברר לגבי משרה פנויה בחברתם? מתחילים לכתוב? ומה ענו לכם? קרוב לוודאי ברוב המקרים אמרו לכם:"שלח/י לי קורות חיים, אני אעביר." אז הגיע זמן להתחיל לכתוב מחדש או לעדכן קובץ קיים! אנחנו כאן כדי לעזור! בכתבה זאת ריכזנו עבורכם 5 (+בונוס) כלים חינמיים (כמובן שניתן גם לשדרג תמורת תשלום) מקוונים שבעזרתם תוכלו להכין ולעצב קובץ קורות חיים מנצח. הקליקו על הכותרות כדי לעבור לאתר ולהתחיל ליצור קורות חיים בחינם!



כלי עיצוב גרפי פשוט ומאוד ידידותי למשתמש, אשר ניתן לעבוד איתו לא רק לצורך עיצוב קורות חיים אלא בכלל ליצירת תוכן גרפי לכל מטרה! הכלי עובד בפורמט גרירה ושחרור של אלמנטים ומספק גישה לצילומים מקצועיים, תמונות רקע, תמונות וקטוריות, גרפיקה, אפקטים וגופנים. הכלי משלב בתוכו תכנים חינמיים יחד עם תכנים בתשלום. הכלי מרכז בתוכו אלפי עיצובים מוכנים בפורמטים שונים בין היתר גם עיצובים של קורות חיים. הודות לפשטות השימוש הכלי משמש הן משתמשים רגילים וגם אנשי מקצוע.

בין אם זו העבודה הראשונה שלכם ובין אם אתם מחפשים קידום, Enhancv יעזור לכם לקדם את קורות החיים שלכם על פני מועמדים אחרים על ידי הדגשת האישיות וההישגים שלכם. צרו עיצוב מודרני ומתוחכם עם אלפי שילובים של רקעים, צבעים, קטעים, אייקונים ותבניות. הקליקו על הקישור התתחילו ליצור! כמובן שניתן להוסיף פיצ'רים נוספים תמורת תשלום.

בעזרת כלי זה ניתן ליצור קובץ קורות חיים בשפה עברית. הכלי מאפשר בניית קורות חיים יפים ומקצועיים תוך דקות בודדות. מה שנדרש מכם זה רק למלא את הפרטים ולהוריד קובץ מסודר בפורמט PDF, HTML או TXT. מדובר בממשק פשוט, ידידותי למשתמש ומאוד אינטואיטיבי. לרשותכם הגרסה החינמית והגירסה המשוכללת יותר תמורת תשלום.

השתמשו בכלי חינמי מקוון של- VisualCV ליצירת קבצי קורות חיים מדהימים בפורמט PDF או כגרסה מקוונת תוך דקות ספורות. פשוט בחרו עיצוב תבניות ובנו את קורות החיים המקצועיים שלכם. תהליך יצירת קורות חיים לעולם לא היה קל יותר מזה.

חיפוש עבודה יכול להפוך לאתגר, אך יצירת קורות חיים באיכות גבוהה לא אמורה להוות אתגר. ב- Great Sample Resume, מציעים לכם תבניות באיכות גבוהה ביותר העונות על צרכי כתיבת קורות החיים הספציפיים שלכם. באמצעות כלי מקוון זה ובארבעה צעדים פשוטים בלבד אתם יכולים לקבל קורות חיים מושכי עין המוכנים לשליחה למעסיקים מועדפים מהרשימה שלכם. בחרו אחת מ 18 תבניות קורות חיים מעוצבות באופן מקצועי. מלאו מידע הודות השכלתכם ותתארו את המשרה המועדפת עליכם. בחרו הצעות לנקודות תבליטים שנכתבו מראש ותבנית קורות חיים מומלצת. הדפיסו, הורידו או שלחו קובץ מוכן בדוא"ל ושיהיה בהצלחה!


בונוס - עוד חמישה כלים שכדאי לבדוק: ResumeUP, Resume.com, Resumonk, Resume Build, Resume Genius


רוצים עזרה בכתיבת קורות חיים? פנו אלינו ונשמח לעזור. השירות בתשלום


1,636 צפיות0 תגובות
bottom of page