top of page
  • תמונת הסופר/תלינדה אלר-שיין

קורות חיים - מהיום כותבים נכון - טיפ מס' 4

עודכן: 14 באפר׳ 2020


היום אני רוצה לדבר על כתובת דוא"ל שאתם מציינים על גבי קורות חיים. אולי לחלק מהקוראים שלנו זה ישמע שולי ולא חשוב, אבל מגייסים, כן, מסתכלים על כתובת דוא"ל שציינתם בקורות חיים. הרי מדובר בפריט קשר חשוב ואנחנו, כן, חוזרים במייל למועמדים במידה ולא היה מענה טלפוני או באם רוצים לשלוח זימון לראיון עבודה או אולי להשלמת מסמכים, לדוג' תעודות או המלצות.

יום-יום אני מקבלת קורות חיים ויום אחרי יום אנשים ממשיכים לשלוח קורות חיים עם כתובות מייל...נגדיר אותן כ"לא רציניות". זה בטח לא אתם, אתם בסדר גמור. אני מדברת על אנשים אחרים כרגע.

כמובן שלא אחשוף כאן את הפרטים האישיים של מועמדים שלי, אבל רק כדי לסבר את האוזן הכוונה שלי ל- liranhamelech123@walla.com mushmush@yahoo.com kissmylips@gmail.com או לחליפין אני מקבלת קורות חיים של אישה עם המייל של גבר או להפך. או שאני מקבלת קורות חיים של משה כהן עם הדוא"ל של קובי לוי...

למה? למה ואיך במאה XXI יש לך סמארטפון וככל הנראה גם מחשב כי הצלחת/ה לשלוח לי קורות חיים במייל אבל אין לך כתובת מייל נורמלית משלך?

וכאן מגיע #טיפ מס' 4

הימנעו מכתובות דוא"ל "לא רציניות"

כתובות מסוג זה עלולות ליצור רושם ראשוני שלילי על מועמד. האם הוא ילד? האם הוא לא רציני? האם מישהו מחפש עבודה בשבילו והוא בכלל לא יודע/רוצה להיות במשרה זאת? האם התיבה הזאת בכלל בשימוש ואם אני אשלך משהו לשם הנמען יקבל את זה?

נכון שרבים מאיתנו מחפשים עבודה בזמן שאנו עובדים במשרה אחרת ולא רוצים לחשוף את הדוא"ל הארגוני מסיבות שונות ומוצדקות, אבל יחד עם זאת, היום יש כל כך הרבה אופציות ליצור חשבון דוא"ל בקלות ומהירות וגם ללא עלות. (יצא לי חרוז :)) אז איך עושים זאת נכון?

  • תפתחו מנוי ב- Gmail, זה חינם! (כמובן שאפשר גם פלטפורמה אחרת, אבל gmail הוא הכי מקובל היום)

  • תבחרו בפורמט שם.שם משפחה@gmail.com או כל פורמט אחר שבקלות ניתן להבין שהמייל הזה הוא שלכם.

  • מהיום זה הדוא"ל הפרטי העיקרי שלכם, תשתמשו בו!

  • ציינו את המייל החדש על גבי קורות חיים


אם בכל זאת תרצו לקבל עזרה בכתבת קורות חיים, אתם תמיד מוזמנים לפנות אלינו. השירות הינו בתשלום.

55 צפיות0 תגובות
bottom of page