top of page
  • תמונת הסופר/תלינדה אלר-שיין

איך עוברים ראיון עבודה בהצלחה - טיפ מס' 7

עודכן: 26 בפבר׳ 2020


אתם מאוד מאוד רוצים להתקבל להתפקיד? תתאמצו! אין מה לעשות המעסיק תמיד יחפש את האדם הטוב ביותר שהכי מתאים לתפקיד בעיניו. רוצים את המשרה? קודם כל, מומלץ לעשות תחקיר קצר על החברה ועל התפקיד שמתראיינים אליו. כך תהיה לכם הבנה בסיסית לגבי הדרישות דרישות התפקיד, מיומנויות נדרשות כדי לבצע אותו ומה הופך אתכם למועמדים הכי טובים.

תבדקו ברשתות חברתיות שלכם, תעברו על ספר טלפונים, אולי יש לכם חברים שכבר עובדים שם ויכולי לספר על המקום לתת מספר טיפים או אפילו להמליץ עליכם.

כשמגיעים לריאיון, חשוב לדעת מה לומר וכיצד להבהיר איך אתם יכולים לתרום לחברה. ⁠על תתביישו מקידום עצמי אתם טובים וראוים, דברו על כך!

איש יחסי הציבור הטוב ביותר שלנו הוא אנחנו!

תמיד כדאי לספק דוגמאות שימחישו איך אתם עונים על הצרכים של החברה. כדאי גם לנסות לברר מראש מי יראיין אתכם, כדי להתאים את הגישה שלכם לצרכים של המראיין. לדוגמה, בהרבה מקרים מנהל משאבי אנוש יחפש מיומנויות שונות מאלה שיהיו חשובות למנהל המחלקה הפוטנציאלי, לכן חשוב לנסות להבין מה חשוב לאדם שעומד מולכם.⁠

ושוב אני חוזרת ואומרת, תתרגלו בבית, תנסו לחשוב על שאלות פוטנציאליות שיכולות להופיע, עברו על שאלות מאתגרות שאתם הכי לא אוהבים. והכי חשוב תגיעו בזמן


אם בכל זאת תרצו לקבל ייעוץ והכנה לראיון עבודה, אתם תמיד מוזמנים לפנות אלינו. השירות הינו בתשלום.

20 צפיות0 תגובות
bottom of page