top of page
  • תמונת הסופר/תלינדה אלר-שיין

LinkedIn - למה כדאי שיהיה לכם פרופיל ב


מחפשים עבודה? כדאי לכם לעשות מנוי ב-LinkedIn. אם אתם כבר שם, מצוין! אם עדיין לא, כדאי לשקול את האופציה ברצינות.


אז מה זה LinkedIn בכלל? בקצרה, LinkedIn היא רשת חברתית מקצועית של נטוורקינג ופיתוח קריירה. להבדיל מ-Facebook שהיא יותר רשת של חברים ומשפחה, תמונות של חתולים ותינוקות, LinkedIn מתמקדת בפן המקצועי של המשתמשים.


אתם יכולים להציג כאן את קורות החיים שלכם, לחפש עבודה ולשפר את המוניטין המקצועי על ידי פרסום עדכונים ואינטראקציה עם אנשים אחרים מהתחום.


יחד עם זאת, תוכלו למצוא כאן מגוון פונקציות שאתם מכירים כבר מרשתות חברתיות אחרות כמו- Facebook, לדוגמה. כגון: חיבור לחברים, פרסום עדכונים, שיתופים ולייקים של התוכן והודעות בפרטי למשתמשים אחרים.


פונקציה חשובה נוספת היא בכך שהיום חברות רבות ושרותי תעסוקה מתאימים את עצמם לפלטפורמה של LinkedIn ובמקרים רבים אם אתם מגישים מועמדות יתכן שתוכלו פשוט לשתף את פרופיל ה-LinkedIn שלכם ובכך לחסוך זמן יקר של מילוי טפסים מקוונים באופן ידני. אז מה עושים ב-LinkedIn ?


  • תבנו את הרשת המקצועית שלכם. תצרו חיבורים (קשרים) עם חברים ועמיתים לעבודה, אנשים מהתחום שאתם מעוניינים בו. יותר קשרים - יותר הזדמנויות!

  • תראו נוכחות. תפתחו את הפרופיל למגייסים. הכניסו פרטים רלוונטיים הודות ניסיונכם והשכלה, תעלו סרטונים, ומצגות הודות הפעילות המקצועית שלכם וכל דבר אחר שיכול לקדם אותכם על פני מועמדים אחרים

  • הגישו מועמדות למשרות. חברות רבות מפרסמות משרות ישירות בלינקדאין, חבל לפספס את ההזדמנות, במיוחד שברוב המקרים כל מה שצריך זה להקליק על "הגש מועמדות"

  • תבנו את המותג. אם אתם עצמאים או פרילנסרים, לינקדאין היא פלטפורמה מצוינת לקידום המותג שלכם

  • תלמדו על החברות. למגוון רב של חברות יש עמוד חברה בלינקדאין ובו ניתן ללמוד מידע שימושי הודות החברה, תרבות הארגונית, הצלחות ואפילו על העובדים עצמם. כך תדעו האם המשרה בחברה מסוימת מתאימה לכם או לא.

  • פרסמו מאמרים! יש לכם בלוג מקצועי? לינקדאין זאת פלטפורמה מצוינת לפרסום מאמרים, שיח מקצועי והשפעה. כדאי לנסות.



רוצים עזרה בבניית פרופיל LinkedIn? פנו אלינו ונשמח לעזור. השירות בתשלום

40 צפיות0 תגובות
bottom of page